Ik ging voor een relaxmassage naar Il Tempios bij Maria. De sfeer zat goed: muziek, lichtjes, gastvrijheid, glaasje water op het einde... (de muziek viel even uit maar op vraag heeft ze deze terug aangezet). De massage zelf was goed, maar soms niet superrelaxerend (wat pijnlijk).
Behandeling door maria•Ontspanningsmassage
Anoniem•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Great!
Behandeling door donna•Ontspanningsmassage
Ebru•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
I booked for my father, we really loved it. Maria is very professional and kind. Thank you!
Behandeling door maria•Ontspanningsmassage
Hella•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede communicatie en efficiënte aanpak. Ben echt geholpen geweest