Ik ging voor een relaxmassage naar Il Tempios bij Maria. De sfeer zat goed: muziek, lichtjes, gastvrijheid, glaasje water op het einde... (de muziek viel even uit maar op vraag heeft ze deze terug aangezet). De massage zelf was goed, maar soms niet superrelaxerend (wat pijnlijk).
Treatment by maria•Relaxing Massage
Anoniem•about 2 months ago
Verified review
Great!
Treatment by donna•Relaxing Massage
Ebru•about 2 months ago
Verified review
I booked for my father, we really loved it. Maria is very professional and kind. Thank you!
Treatment by maria•Relaxing Massage
Hella•2 months ago
Verified review
Goede communicatie en efficiënte aanpak. Ben echt geholpen geweest