Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
1179 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik ging voor een relaxmassage naar Il Tempios bij Maria. De sfeer zat goed: muziek, lichtjes, gastvrijheid, glaasje water op het einde... (de muziek viel even uit maar op vraag heeft ze deze terug aangezet). De massage zelf was goed, maar soms niet superrelaxerend (wat pijnlijk).
Great!
I booked for my father, we really loved it. Maria is very professional and kind. Thank you!
Goede communicatie en efficiënte aanpak. Ben echt geholpen geweest
Angelica was heel lief en aandachtig.
3
1
3
4
5
170
5