Lieve dame in een mooie propere zaak. Gaat goed om als je aangeeft als je iets niet zo goed vond (door mijn eigen nagels) en heeft het helemaal opgelost. Prijs kwaliteit zeker goed!
Tineke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontvangen en zeer goede behandeling gehad
Sammie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Supergoede service en een zeer aangename en lieve dame. Ik kom zeker nog eens terug!