Lieve dame in een mooie propere zaak. Gaat goed om als je aangeeft als je iets niet zo goed vond (door mijn eigen nagels) en heeft het helemaal opgelost. Prijs kwaliteit zeker goed!
Tineke•almost 3 years ago
Verified review
Super ontvangen en zeer goede behandeling gehad
Sammie•almost 3 years ago
Verified review
Supergoede service en een zeer aangename en lieve dame. Ik kom zeker nog eens terug!