Zeer tevreden. Mooie locatie. Vriendelijke dame,
Professioneel, gezellig.
Ik kwam voor mijn wenkbrauwen, wat een verschil met hoe het was. Even genieten en met perfecte wenkbrauwen terug buiten.
Ik ben meer dan tevreden :)
Evi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Behandeling was het verwijderen van nagels en het was zeer goed gedaan en ook gezellig. Ben zelf iemand die niet vaak nagels laat doen dus dit was ook de eerste keer dat ik ze laat verwijderen en ben zelf ook wat meer verlegen en voelde me toch wel snel comfortabel. Heel tevreden!
Yên-Nhi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was aangenaam verrast. Mooi verzorgd en heel vriendelijk 👍🏻
Maria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en mooi resultaat!
Lies •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame, en goede kwaliteit van haar producten!