Mega vriendelijk en ook heel blij met het resultaat!
Ik ben heel snel verder geholpen en bij een bijwerking werd ik ook goed geholpen.
Kan hier alleen maar goeds over kwijt 🥰
Charlotte •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimberly is altijd even lief
Martine •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en aangename verzorging.
Veerle •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk onthaal en duidelijk advies.
Christel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een fijne ervaring! Heel sympathiek en een prachtig resultaat!