Mega vriendelijk en ook heel blij met het resultaat!
Ik ben heel snel verder geholpen en bij een bijwerking werd ik ook goed geholpen.
Kan hier alleen maar goeds over kwijt 🥰
Charlotte •over 1 year ago
Verified review
Kimberly is altijd even lief
Martine •over 1 year ago
Verified review
Vriendelijke en aangename verzorging.
Veerle •over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk onthaal en duidelijk advies.
Christel•over 1 year ago
Verified review
Echt een fijne ervaring! Heel sympathiek en een prachtig resultaat!