Mega vriendelijk en ook heel blij met het resultaat!
Ik ben heel snel verder geholpen en bij een bijwerking werd ik ook goed geholpen.
Kan hier alleen maar goeds over kwijt 🥰
Charlotte •il y a plus d’un an
Avis vérifié
Kimberly is altijd even lief
Martine •il y a plus d’un an
Avis vérifié
Vriendelijke en aangename verzorging.
Veerle •il y a plus d’un an
Avis vérifié
Vriendelijk onthaal en duidelijk advies.
Christel•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Echt een fijne ervaring! Heel sympathiek en een prachtig resultaat!