Prachtige gastvrouw en onthaal! Prijs/Kwaliteit heel goed en zeer behulpzaam, aanrader.
Styling door Orphy•Mannen knippen
Arno•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige eerste ervaring bij Hairspray!
Prachtig geknipte snit voor ons zoontje van 17 maanden, snel en efficiënt. We voelden ons meteen op ons gemak.
Styling door Orphy•Jongens knippen
josephine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele lieve dame die weet wat ze doet. Super tevreden met mijn haar.
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Sarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
vriendelijk ontvangst, kindjes gaan steeds graag naar de kapper. We zijn tevreden van het resultaat
Styling door Orphy•Jongens knippen
julie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om te komen met mijn dochter, die zich op haar gemak voelt hier. Orphy is warm en gastvrij en knipt het haar van mijn dochter goed.