Prachtige gastvrouw en onthaal! Prijs/Kwaliteit heel goed en zeer behulpzaam, aanrader.
Réalisé par Orphy•Coupe homme
Arno•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Geweldige eerste ervaring bij Hairspray!
Prachtig geknipte snit voor ons zoontje van 17 maanden, snel en efficiënt. We voelden ons meteen op ons gemak.
Réalisé par Orphy•Coupe garçon
josephine•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Een hele lieve dame die weet wat ze doet. Super tevreden met mijn haar.
Réalisé par Orphy•Coupe femme
Sarah•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
vriendelijk ontvangst, kindjes gaan steeds graag naar de kapper. We zijn tevreden van het resultaat
Réalisé par Orphy•Coupe garçon
julie•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Altijd fijn om te komen met mijn dochter, die zich op haar gemak voelt hier. Orphy is warm en gastvrij en knipt het haar van mijn dochter goed.