Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1473 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Prachtige gastvrouw en onthaal! Prijs/Kwaliteit heel goed en zeer behulpzaam, aanrader.
Geweldige eerste ervaring bij Hairspray! Prachtig geknipte snit voor ons zoontje van 17 maanden, snel en efficiënt. We voelden ons meteen op ons gemak.
Een hele lieve dame die weet wat ze doet. Super tevreden met mijn haar.
vriendelijk ontvangst, kindjes gaan steeds graag naar de kapper. We zijn tevreden van het resultaat
Altijd fijn om te komen met mijn dochter, die zich op haar gemak voelt hier. Orphy is warm en gastvrij en knipt het haar van mijn dochter goed.
50
1
50
51
52
169
52