Prachtige gastvrouw en onthaal! Prijs/Kwaliteit heel goed en zeer behulpzaam, aanrader.
Styled by Orphy•Men's Haircuts
Arno•over 2 years ago
Verified review
Geweldige eerste ervaring bij Hairspray!
Prachtig geknipte snit voor ons zoontje van 17 maanden, snel en efficiënt. We voelden ons meteen op ons gemak.
Styled by Orphy•Boys' Haircuts
josephine•over 2 years ago
Verified review
Een hele lieve dame die weet wat ze doet. Super tevreden met mijn haar.
Styled by Orphy•Ladies' Haircut
Sarah•over 2 years ago
Verified review
vriendelijk ontvangst, kindjes gaan steeds graag naar de kapper. We zijn tevreden van het resultaat
Styled by Orphy•Boys' Haircuts
julie•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijn om te komen met mijn dochter, die zich op haar gemak voelt hier. Orphy is warm en gastvrij en knipt het haar van mijn dochter goed.