Altijd heel vriendelijk en ze gaan rustig om met de kinderen. Ze doen hun werk ook heel nauwkeurig en we zijn altijd tevreden van het eind resultaat. Ze zijn ondertussen onze vaste kapper voor heel het gezin!
Styling door Diana•Jongens knippen
Jacobs•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer goed geholpen en verwend geweest.
Styling door Michele•
Vrouwen knippenToon alles…
Soraya•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toppie!
Styling door Michele•Vrouwen knippen
annemie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Altijd proffesioneel, attent én op tijd.
Schone kapsalon en vriendelijke collega's