Altijd heel vriendelijk en ze gaan rustig om met de kinderen. Ze doen hun werk ook heel nauwkeurig en we zijn altijd tevreden van het eind resultaat. Ze zijn ondertussen onze vaste kapper voor heel het gezin!
Réalisé par Diana•Coupe garçon
Jacobs•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Zoals altijd weer goed geholpen en verwend geweest.
Réalisé par Michele•
Coupe femmeVoir plus...
Soraya•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Toppie!
Réalisé par Michele•Coupe femme
annemie•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Altijd proffesioneel, attent én op tijd.
Schone kapsalon en vriendelijke collega's