Altijd heel vriendelijk en ze gaan rustig om met de kinderen. Ze doen hun werk ook heel nauwkeurig en we zijn altijd tevreden van het eind resultaat. Ze zijn ondertussen onze vaste kapper voor heel het gezin!
Styled by Diana•Boys' Haircuts
Jacobs•about 1 month ago
Verified review
Zoals altijd weer goed geholpen en verwend geweest.
Styled by Michele•
Ladies' HaircutShow all…
Soraya•about 1 month ago
Verified review
Toppie!
Styled by Michele•Ladies' Haircut
annemie•about 1 month ago
Verified review
Altijd proffesioneel, attent én op tijd.
Schone kapsalon en vriendelijke collega's