Great experience! The barber was professional, attentive, and really understood exactly what I wanted. The haircut came out clean, sharp, and exceeded my expectations. The shop was well-maintained, welcoming, and had a great vibe. Definitely coming back—highly recommend!
Styling door Layla•Mannen knippen
Zia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goed bereikbaar niet te duur en zeer vriendelijk 🤗
Styling door Layla•Vrouwen knippen
Sienna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
C’était super
Behandeling door Layla•Wenkbrauwen waxen
Taa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Très satisfaite !
Behandeling door Layla•Wenkbrauwen waxen
Claire•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben blij met het resultaat. Ze heeft mijn haar mooi in laagjes geknipt en het valt echt goed. Ging ook snel. Top gedaan!