Ik ben super tevreden over mijn bezoek aan deze kapper! Mijn haar werd geknipt en gekleurd met een balayage, en het resultaat is echt prachtig. De kleur is natuurlijk en mooi in elkaar verwerkt, met veel dimensie. Er werd duidelijk veel tijd en zorg in gestoken, zonder haast. Mijn haar voelt gezond en straalt. Ik heb al veel complimentjes gekregen. Zeker een aanrader voor wie kwaliteit en vakmanschap zoekt!
Styling door Layla•Balayage
Charlie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Layla is enorm vriendelijk, geeft je goeie tips en een eerlijke mening over wat wel en niet kan. Het resultaat: een pràchtige coupe en heel veel complimentjes. Merci, Layla!
Styling door Layla•
Vrouwen knippenToon alles…
Laura•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Love the results, the color of my hair turned out very nice!!