Leuke sfeer , verzorgd en gezellig. Heel vriendelijk personeel
Nagelverlengingen
Jess•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel en professioneel
Behandeling door Gülben•Wenkbrauwen waxen
Anneke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een geweldige ervaring. Mijn haar was netjes geknipt en ze deed wat ik gevraagd. Ze heeft ook veel kennis van haarproducten!
Styling door Gülben•Vrouwen knippen
Part•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en snelle service.
Behandeling door Gülben•Wenkbrauwen waxen
Anneke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
zeer aangename 1ste ervaring in dit salon. als alles mooi blijft zitten volgens de gemiddelde tijd, dan heb ik een nieuwe vaste plaats om te gaan 😊 zeer gemoedelijke sfeer en heel aangename dames. bedankt