Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,7
228 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Leuke sfeer , verzorgd en gezellig. Heel vriendelijk personeel
Snel en professioneel
Ik vond het een geweldige ervaring. Mijn haar was netjes geknipt en ze deed wat ik gevraagd. Ze heeft ook veel kennis van haarproducten!
Vriendelijke en snelle service.
zeer aangename 1ste ervaring in dit salon. als alles mooi blijft zitten volgens de gemiddelde tijd, dan heb ik een nieuwe vaste plaats om te gaan 😊 zeer gemoedelijke sfeer en heel aangename dames. bedankt