Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,7
228 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heel mooie vorm pas na 3 weken zal ik pas het eind resultaat zien. Maar vind ze echt top voel mij echt mooi er mee. Mensen zeggen dat er natuurlijk uitziet. Geen frustratie meer voor het aanbrengen smorgens. Altijd perfecte wenkbrauwen 😊
Snel geholpen, perfect resultaat, vriendelijk
Volledig ontspannen, mooie salon
Super tevreden naar huis gegaan. Dankjewel, zeker voor herhaling vatbaar!
Ontzettend fijne massage, professioneel en ontspannend
3
1
3
4
5
37
5