Ik ben ontzettend tevreden over mijn pedicure! Vanaf het eerste moment werd ik heel vriendelijk ontvangen en voelde ik me meteen op mijn gemak. De behandeling zelf werd uiterst professioneel uitgevoerd, met veel aandacht voor detail en hygiëne.
Er werd echt de tijd genomen om alles goed toe te lichten en mijn vragen te beantwoorden. Je merkt dat hier met kennis en passie gewerkt wordt. Een heel tevreden klant!
Behandeling door Gülben•Pedicure
horya•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Aangename omgeving, vriendelijk personeel, grondige verwijdering van de gellak, proper resultaat!
Behandeling door Gulben 2•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Annemie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer heel geslaagd, dankjewel!! Ben weer met een goed gevoel naar huis gegaan!
Styling door Gülben•Vrouwen knippen
HS•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Geholpen door Gülben.
Super gastvrij & weet precies wat ze doet.
Fijn dat ze weer waar ze mee werkt want helemaal geen last gehad van mijn ogen. Ze vertelde dat dit door de lijm & uv lamp is.
Ik kom 100% terug!
Behandeling door Gülben•
WimperextensionsToon alles…
Liselotte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Niet lang moeten wachten, snel afgewerkt. Dochter was tevreden met haar nieuwe kapsel