Heel vriendelijk.. en neemt haar tijd voor de klanten
Behandeling door Jessy
Van•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangename dame,goede pedicure!
Behandeling door Jessy
Anastasiya•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke mevrouw !!!! Heel tevreden van mijn behandelingen. Volgende afspraak is al gemaakt.
Behandeling door Jessy
Erna•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst,de dame doet haar beroep eer aan.
Alles verloopt in een aangename en relax sfeer! Na de manicure en pedicure behandeling mooie verzorgde handen en nagels + en super verzorging voeten en nagels.
Voor een 1 ste maal zal zeker teruggaan.