Heel vriendelijk.. en neemt haar tijd voor de klanten
Treatment by Jessy
Van•almost 7 years ago
Verified review
Aangename dame,goede pedicure!
Treatment by Jessy
Anastasiya•almost 7 years ago
Verified review
Zeer vriendelijke mevrouw !!!! Heel tevreden van mijn behandelingen. Volgende afspraak is al gemaakt.
Treatment by Jessy
Erna•almost 7 years ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst,de dame doet haar beroep eer aan.
Alles verloopt in een aangename en relax sfeer! Na de manicure en pedicure behandeling mooie verzorgde handen en nagels + en super verzorging voeten en nagels.
Voor een 1 ste maal zal zeker teruggaan.