Super vriendelijk en zeker aan te raden! Ik heb echt genoten van mijn zwangerschapmassage
Zwangerschapsmassage
Sarah•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandeling was goed en grondig. De massage was voor mij niet hard genoeg. Op bepaalde plaatsen kietelde dit dan ook. Als ik dit aangaf hiermee te stoppen dat dit kietelde heeft ze dit alsnog 3 keer erna terug gedaan.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer behulpzaam, professioneel en proper. Ik ga zeker terugkomen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Karolina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig. Ik ben zeer tevreden. Katia is super goede schoonheidspecialiste. Mooie en gezellige nieuwe salon . Ik ben elke keer tevreden van de behandelingen.
Behandeling door Katia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Patrycja•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nieuwe locatie viel geweldig mee
Vriendelijk personeel zoals steeds