Heel vriendelijk, iedereen probeert zijn beste te doen om Nederlands te spreken. Afspraken lopen soms wel eens mis maar ze proberen dat zo goed mogelijk op te lossen
Behandeling door Katia•Microdermabrasie
Els•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Katia•Facials / Gezichtsbehandelingen