Super vriendelijk en zeker aan te raden! Ik heb echt genoten van mijn zwangerschapmassage
Massage femme enceinte
Sarah•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
De gezichtsbehandeling was goed en grondig. De massage was voor mij niet hard genoeg. Op bepaalde plaatsen kietelde dit dan ook. Als ik dit aangaf hiermee te stoppen dat dit kietelde heeft ze dit alsnog 3 keer erna terug gedaan.
Soin du visageVoir plus...
Anonyme•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Zeer behulpzaam, professioneel en proper. Ik ga zeker terugkomen!
Soin du visage
Karolina•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Geweldig. Ik ben zeer tevreden. Katia is super goede schoonheidspecialiste. Mooie en gezellige nieuwe salon . Ik ben elke keer tevreden van de behandelingen.
Réalisé par Katia•Soin du visage
Patrycja•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Nieuwe locatie viel geweldig mee
Vriendelijk personeel zoals steeds