colombian Beauty Center Avis

Ernest van Dijckkaai 17 Antwerpen, Belgium, 2000

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
643 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Super vriendelijk en zeker aan te raden! Ik heb echt genoten van mijn zwangerschapmassage
De gezichtsbehandeling was goed en grondig. De massage was voor mij niet hard genoeg. Op bepaalde plaatsen kietelde dit dan ook. Als ik dit aangaf hiermee te stoppen dat dit kietelde heeft ze dit alsnog 3 keer erna terug gedaan.
Voir la réponse du salon...
Zeer behulpzaam, professioneel en proper. Ik ga zeker terugkomen!
Geweldig. Ik ben zeer tevreden. Katia is super goede schoonheidspecialiste. Mooie en gezellige nieuwe salon . Ik ben elke keer tevreden van de behandelingen.
Nieuwe locatie viel geweldig mee Vriendelijk personeel zoals steeds
66
1
66
67
68
94
68