Comme je voulais super lisse je recommande cet établissement 🥰🥰
Styling door Najoua•Keratinebehandeling
Hana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je suis très satisfaite de résultats final de mes cheveux! équipe sympa, coiffeur+ coloriste à la hauteur disponible, conseille et à l'écoute!
Je reviendrai!
Merciii
Vrouwen - blonderen
Zina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij! Ik vroeg om een shaded sweep en ik ben blij met het resultaat, een warm welkom met zeer vriendelijke professionals die zeer goed advies geven!
Styling door Najoua•Highlights - heel hoofd
Maria•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Établissement propre, résultat impeccable comme je voulais 👌