Zeer goed, het was zonder pijn en snel............
Behandeling door Daisy
ozgur•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tja wat moet ik nog vertellen🤔
Daisy is gewoonweg geweldig!!! Zowel in haar vak als persoon!! 😊
Behandeling door Daisy
Hille•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer voor mij, voelde mij enorm op mijn gemak. Ontzettend professioneel en propere locatie, zeer sympathiek en de behandeling was zo snel over gegaan omdat ik me direct op mijn gemak voelde. Zeer zeker aan te raden.
Behandeling door Daisy
Darko•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke maand opnieuw een uurtje ontspannen met een leuke babbel en op het einde leuke prachtige nieuwe nageltjes….👍🏻👍🏻👍🏻
Behandeling door Daisy
Nancy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vlotte maar vooral super lieve dame. Voelde mij direct thuis.
Zalige vakkundige dame.
Nieuwe klant, maar ik word zeker ne vaste klant