Zeer goed, het was zonder pijn en snel............
Réalisé par Daisy
ozgur•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Tja wat moet ik nog vertellen🤔
Daisy is gewoonweg geweldig!!! Zowel in haar vak als persoon!! 😊
Réalisé par Daisy
Hille•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Eerste keer voor mij, voelde mij enorm op mijn gemak. Ontzettend professioneel en propere locatie, zeer sympathiek en de behandeling was zo snel over gegaan omdat ik me direct op mijn gemak voelde. Zeer zeker aan te raden.
Réalisé par Daisy
Darko•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Elke maand opnieuw een uurtje ontspannen met een leuke babbel en op het einde leuke prachtige nieuwe nageltjes….👍🏻👍🏻👍🏻
Réalisé par Daisy
Nancy•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Vlotte maar vooral super lieve dame. Voelde mij direct thuis.
Zalige vakkundige dame.
Nieuwe klant, maar ik word zeker ne vaste klant