Altijd heel tevreden geweest, nu wonen we in Spanje, maar als we terug in het kand zijn maken we zeker een afspraak
Behandeling door Daisy
Dirk•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame die haar werk goed doet.
Ze heeft ook een goede feelibg met haar klanten
Behandeling door Daisy
Kelly•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn verzorgmoment. Daisy is aangenaam, vlot in de omgang en zorgt ervoor dat de klanten zich op hun gemak voelen.
Behandeling door Daisy
Ann•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste bezoek aan Daisy , ik voelde me er dadelijk welkom. Daisy is een open en sociaal persoon . Nagels werden grondig gedaan en ook voor extra's maakte ze ruimte .
Ik ging buiten met een zeer aangenaam gevoel