Veronique is heel vriendelijk, alleen zijn mijn nagels echt niet goed gedaan. Ze zijn scheef gevijld, en de bolling is niet goed waardoor éen van mijn nagels op een pijnlijke manier in het midden gescheurd is en mijn eigen nagel ook aangetast is.
Behandeling door Véronique•Kunstnagels opvullen
Daphne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden
Behandeling door Véronique•Pedicure
Robert•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede behandeling
Behandeling door Véronique•Pedicure
Smet•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd!! ❤️
Behandeling door Véronique•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds zijn we weer uiterst tevreden van onze behandeling!