Veronique is heel vriendelijk, alleen zijn mijn nagels echt niet goed gedaan. Ze zijn scheef gevijld, en de bolling is niet goed waardoor éen van mijn nagels op een pijnlijke manier in het midden gescheurd is en mijn eigen nagel ook aangetast is.
Réalisé par Véronique•Retouche de faux ongles
Daphne•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Tevreden
Réalisé par Véronique•Beauté des pieds
Robert•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Heel goede behandeling
Réalisé par Véronique•Beauté des pieds
Smet•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Top zoals altijd!! ❤️
Réalisé par Véronique•
Épilation du visage femmeVoir plus...
sandra•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Zoals steeds zijn we weer uiterst tevreden van onze behandeling!