Veronique is heel vriendelijk, alleen zijn mijn nagels echt niet goed gedaan. Ze zijn scheef gevijld, en de bolling is niet goed waardoor éen van mijn nagels op een pijnlijke manier in het midden gescheurd is en mijn eigen nagel ook aangetast is.
Treatment by Véronique•Nail Refill
Daphne•about 1 year ago
Verified review
Tevreden
Treatment by Véronique•Pedicure
Robert•about 1 year ago
Verified review
Heel goede behandeling
Treatment by Véronique•Pedicure
Smet•over 1 year ago
Verified review
Top zoals altijd!! ❤️
Treatment by Véronique•
Face WaxingShow all…
sandra•over 1 year ago
Verified review
Zoals steeds zijn we weer uiterst tevreden van onze behandeling!