Perfect! 🩷
Zeker een aanrader om hier je nagels te laten
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Jill•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!😊 Laetitia heeft ook altijd super leuke ideetjes ❤️
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Jill•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Telkens heel leuke bezoekjes met de prachtigste nagels als resultaat. Absolute aanrader!
Manicure
Clara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Keer op keer een super goede verzorging gepaard met een gezellig babbeltje. Altijd enorm tevreden van mijn nagels achteraf! 10/10 💜
Behandeling door Laetitia•Manicure
Britt•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Beauty Bar & boutique is de ervaring altijd super, ik wandel altijd gelukkig buiten! Laetitia en Charlotte zorgen voor een next level behandeling, dit in combinatie met een gezellige babbel! Gewoon top!
Behandeling door Laetitia•Vrouwen harsen - gezicht