De wimperfilling was heel goed, met enorm vriendelijke werknemers.
Wimperlifting
Aleksandra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundige pedicure. Mooie gellak. Fijne locatie en super leuk contact.
Behandeling door Laetitia•Gellak pedicure
Tinne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam, professioneel en fijn salon. Perfecte biab! Aanrader!
Builder gel manicureToon alles…
Tiny•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer buiten gewandeld met de perfecte nagels! Dankjewel Laetitia!!
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Annelies•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat altijd mijn nagels hier doen en het is elke keer een geweldige ervaring. Je wordt verwelkomd door Laetitia en Charlotte met een brede glimlach. Er wordt een drankje aangeboden en de gesprekken zijn altijd gezellig. Bovendien zien mijn nagels er altijd fantastisch uit, precies zoals ik het me had voorgesteld (of zelfs nog beter ;)). Aanraderrrrrr!