Perfect! 🩷
Zeker een aanrader om hier je nagels te laten
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
Jill•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super tevreden!😊 Laetitia heeft ook altijd super leuke ideetjes ❤️
Réalisé par Laetitia•Dépose d'ongles
Jill•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Telkens heel leuke bezoekjes met de prachtigste nagels als resultaat. Absolute aanrader!
Manucure
Clara•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Keer op keer een super goede verzorging gepaard met een gezellig babbeltje. Altijd enorm tevreden van mijn nagels achteraf! 10/10 💜
Réalisé par Laetitia•Manucure
Britt•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Bij Beauty Bar & boutique is de ervaring altijd super, ik wandel altijd gelukkig buiten! Laetitia en Charlotte zorgen voor een next level behandeling, dit in combinatie met een gezellige babbel! Gewoon top!