Inmiddels ga ik hier al maanden naartoe voor mijn gelnagels. Elke keer is het een zeer fijne ervaring, professioneel en zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Behandeling door Laetitia•Manicure
Marieta•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel blij met mijn nagels als ik de studio buiten wandel! :)
Behandeling door Laetitia•Manicure
Hanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
mooie nieuwe kleuren voor Biab, bedankt Charlotte!
Builder gel manicure
Sophie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ALLERBESTE salon waar ik ooit ben geweest, nagels zijn nog nooit zo gezond geweest en elke keer is de gellak top! Blijft steeds super goed zitten! Ze hebben ook meeega leuke kleurtjes en coole nailart!
Gellak pedicure
Deborah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is elke keer een plezier om hier te komen. Voor leuke kleurtjes en gezellige babbels, 1 adres ☝🏼