Inmiddels ga ik hier al maanden naartoe voor mijn gelnagels. Elke keer is het een zeer fijne ervaring, professioneel en zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Treatment by Laetitia•Manicure
Marieta•over 1 year ago
Verified review
Altijd heel blij met mijn nagels als ik de studio buiten wandel! :)
Treatment by Laetitia•Manicure
Hanne•over 1 year ago
Verified review
mooie nieuwe kleuren voor Biab, bedankt Charlotte!
Builder Gel Manicure
Sophie•over 1 year ago
Verified review
ALLERBESTE salon waar ik ooit ben geweest, nagels zijn nog nooit zo gezond geweest en elke keer is de gellak top! Blijft steeds super goed zitten! Ze hebben ook meeega leuke kleurtjes en coole nailart!
Gel Nails Pedicure
Deborah•over 1 year ago
Verified review
Het is elke keer een plezier om hier te komen. Voor leuke kleurtjes en gezellige babbels, 1 adres ☝🏼