Heel vriendelijk, supergoede manicure een echte aanrader voor me time moment
Behandeling door Laetitia•Manicure
Hilde•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een super ervaring! ✨ heel professioneel, vakkundig en super sympathiek!
Behandeling door Laetitia•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Sara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste salon ooit 🤩 Laetitia en Charlotte zorgen voor mooie en sterke nagels en voor een fijne sfeer.
Behandeling door Laetitia•Manicure
Céline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer een geslaagd selfcare momentje!!
Manicure
Marissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom altijd met veel plezier terug om hier mijn nagels te laten bijwerken. Deze zijn altijd supermooi gedaan en Leatitia neemt hier ook echt haar tijd voor. 10/10 voor klantvriendelijkheid 😀