Heel vriendelijk, supergoede manicure een echte aanrader voor me time moment
Réalisé par Laetitia•Manucure
Hilde•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Altijd een super ervaring! ✨ heel professioneel, vakkundig en super sympathiek!
Réalisé par Laetitia•
Épilation du visage femmeVoir plus...
Sara•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Beste salon ooit 🤩 Laetitia en Charlotte zorgen voor mooie en sterke nagels en voor een fijne sfeer.
Réalisé par Laetitia•Manucure
Céline•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Alweer een geslaagd selfcare momentje!!
Manucure
Marissa•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Ik kom altijd met veel plezier terug om hier mijn nagels te laten bijwerken. Deze zijn altijd supermooi gedaan en Leatitia neemt hier ook echt haar tijd voor. 10/10 voor klantvriendelijkheid 😀