3de bezoek (deze keer bij Charlotte) bij Beauty Bar & Boutique en opnieuw super tevreden. Ook als man voel je hier helemaal welkom, altijd een ontspannen sfeer (en heel goede koffie). Het resultaat wat je hier krijgt kun je zelf niet doen.
Manicure
Jaan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd Top en tevreden! ❤️
Gelnagels
Lizzy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Love love love itttttttt
Behandeling door Laetitia•Gelnagels
Aline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangenaam salon en mooie nagels 💅👌🏻👌🏻👌🏻
Ze doen wat je vraagt
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Gelnagels
Nanda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk, proper én zéér gastvrij salon. Top behandelingen in combinatie met een leuke babbel. Gelegen in het hartje van Antwerpen!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manicure