3de bezoek (deze keer bij Charlotte) bij Beauty Bar & Boutique en opnieuw super tevreden. Ook als man voel je hier helemaal welkom, altijd een ontspannen sfeer (en heel goede koffie). Het resultaat wat je hier krijgt kun je zelf niet doen.
Manucure
Jaan•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Altijd Top en tevreden! ❤️
Ongles en gel
Lizzy•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Love love love itttttttt
Réalisé par Laetitia•Ongles en gel
Aline•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Aangenaam salon en mooie nagels 💅👌🏻👌🏻👌🏻
Ze doen wat je vraagt
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Ongles en gel
Nanda•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Leuk, proper én zéér gastvrij salon. Top behandelingen in combinatie met een leuke babbel. Gelegen in het hartje van Antwerpen!