3de bezoek (deze keer bij Charlotte) bij Beauty Bar & Boutique en opnieuw super tevreden. Ook als man voel je hier helemaal welkom, altijd een ontspannen sfeer (en heel goede koffie). Het resultaat wat je hier krijgt kun je zelf niet doen.
Manicure
Jaan•about 1 year ago
Verified review
Altijd Top en tevreden! ❤️
Hard Gel Extensions & Overlays
Lizzy•about 1 year ago
Verified review
Love love love itttttttt
Treatment by Laetitia•Hard Gel Extensions & Overlays
Aline•about 1 year ago
Verified review
Aangenaam salon en mooie nagels 💅👌🏻👌🏻👌🏻
Ze doen wat je vraagt
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Hard Gel Extensions & Overlays
Nanda•about 1 year ago
Verified review
Leuk, proper én zéér gastvrij salon. Top behandelingen in combinatie met een leuke babbel. Gelegen in het hartje van Antwerpen!