Eleonora is professioneel en ook vriendelijk, dus ik heb altijd een goede ervaring
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure
Paula•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb heel gevoelige nagels en waneer ik bij salons ga doet dit meestal veel pijn waneer ze onder de lamp moeten. Dit is de eerste keer in mijn leven dat mijn nagels niet branden/prikken. Kom hier altijd! Pijnloos el trendy designs
Builder gel manicure
Loredana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename behandeling, rustige zaak & aangename medewerkers!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure
Margot•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!!!
Behandeling door Laetitia•Manicure
Marie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi behandeling.
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Pedicure