Eleonora is professioneel en ook vriendelijk, dus ik heb altijd een goede ervaring
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manucure au gel de construction
Paula•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Ik heb heel gevoelige nagels en waneer ik bij salons ga doet dit meestal veel pijn waneer ze onder de lamp moeten. Dit is de eerste keer in mijn leven dat mijn nagels niet branden/prikken. Kom hier altijd! Pijnloos el trendy designs
Manucure au gel de construction
Loredana•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Zeer aangename behandeling, rustige zaak & aangename medewerkers!
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manucure au gel de construction
Margot•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Heel tevreden!!!
Réalisé par Laetitia•Manucure
Marie•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Mooi behandeling.
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Beauté des pieds