Laetitia en haar collega’s zorgen telkens voor een warme ontvangst. Het salon is gezellig en hygiënisch. Mijn nagels zijn precies zoals ik het wenste. Een moment me-time met een resultaat om weken van te genieten!
Behandeling door Laetitia•Manicure
Elodie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer super ervaring
Behandeling door Laetitia•Gelnagels
Heidi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Charlotte, Laetitia en Eleonora zijn geweldig 💕 dit salon is een echte aanrader. Ik ga er al meer dan een jaar voor gellak nagels