Ik heb geen enkel puntje van kritiek te melden wat mijn behandeling bij Beauty Bar & Boutique betreft. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk en mijn nagels zijn altijd tiptop in orde. Snelle service van topkwaliteit!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manicure
Jana•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben uitzonderlijk tevreden over Beauty Bar & Boutique! Vanaf het moment dat je binnenkomt, voel je je welkom en op je gemak. De sfeer is warm en professioneel. Een echt verwenmoment voor jezelf.
Mijn nagels zijn telkens tot in de perfectie afgewerkt. Je merkt dat er gewerkt wordt met kwaliteitsproducten én liefde voor het vak.
Ik zou dit salon aan iedereen aanraden die op zoek is naar mooie, verzorgde nagels en een fijne, persoonlijke service. ❤️
Behandeling door Laetitia•Gelnagels
Lola•11 maanden geleden
Geverifieerde review
De dames van Beauty Bar & Boutique zijn altijd vriendelijk en bieden de allerbeste service aan! Ik wandel altijd buiten met een glimlach en mooie, verzorgde nagels. Ze dragen oprecht zorg voor hun klanten en nemen hun tijd ervoor.
Manicure
Sayuri•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Excellent
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manicure