Beauty Bar & Boutique ONCE Reviews

Sint-Antoniusstraat 28, 2000 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2075 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Top
Voor de eerste keer French Nails. Zoals altijd super 😃
Zeer goed
De salon zelf is mooi en schattig en iedereen daar is heel aardig, ze vragen direct of je iets wilt drinken. Mijn BIAB nagels zelf zijn mooi uitgekomen maar mijn cuticles zien er niet uit. Ik ben geen professioneel dus ik had het op de moment zelf niet echt door. Ook was er een beetje te veel afgehaald op een vinger dus nu heb ik daar een donker korstje dus aesthetic foto's maken gaat em niet worden. Ook was ik best wel verrast dat een verlenging voor een nagel 5 euro was.
Top zoals altijd! ❤️