Voor de eerste keer French Nails. Zoals altijd super 😃
Behandeling door Laetitia•Manicure
Simone•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goed
Manicure
Sara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
De salon zelf is mooi en schattig en iedereen daar is heel aardig, ze vragen direct of je iets wilt drinken. Mijn BIAB nagels zelf zijn mooi uitgekomen maar mijn cuticles zien er niet uit. Ik ben geen professioneel dus ik had het op de moment zelf niet echt door. Ook was er een beetje te veel afgehaald op een vinger dus nu heb ik daar een donker korstje dus aesthetic foto's maken gaat em niet worden. Ook was ik best wel verrast dat een verlenging voor een nagel 5 euro was.
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure