Réalisé par Laetitia•Manucure au gel de construction
Dáire•il y a 11 mois
Avis vérifié
Ik heb geen enkel puntje van kritiek te melden wat mijn behandeling bij Beauty Bar & Boutique betreft. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk en mijn nagels zijn altijd tiptop in orde. Snelle service van topkwaliteit!
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manucure
Jana•il y a 11 mois
Avis vérifié
Ik ben uitzonderlijk tevreden over Beauty Bar & Boutique! Vanaf het moment dat je binnenkomt, voel je je welkom en op je gemak. De sfeer is warm en professioneel. Een echt verwenmoment voor jezelf.
Mijn nagels zijn telkens tot in de perfectie afgewerkt. Je merkt dat er gewerkt wordt met kwaliteitsproducten én liefde voor het vak.
Ik zou dit salon aan iedereen aanraden die op zoek is naar mooie, verzorgde nagels en een fijne, persoonlijke service. ❤️
Réalisé par Laetitia•Ongles en gel
Lola•il y a 11 mois
Avis vérifié
De dames van Beauty Bar & Boutique zijn altijd vriendelijk en bieden de allerbeste service aan! Ik wandel altijd buiten met een glimlach en mooie, verzorgde nagels. Ze dragen oprecht zorg voor hun klanten en nemen hun tijd ervoor.