Beauty Bar & Boutique ONCE Avis

Sint-Antoniusstraat 28, 2000 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
2075 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Lovely place & people, my nails are perfect
Ik heb geen enkel puntje van kritiek te melden wat mijn behandeling bij Beauty Bar & Boutique betreft. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk en mijn nagels zijn altijd tiptop in orde. Snelle service van topkwaliteit!
Ik ben uitzonderlijk tevreden over Beauty Bar & Boutique! Vanaf het moment dat je binnenkomt, voel je je welkom en op je gemak. De sfeer is warm en professioneel. Een echt verwenmoment voor jezelf. Mijn nagels zijn telkens tot in de perfectie afgewerkt. Je merkt dat er gewerkt wordt met kwaliteitsproducten én liefde voor het vak. Ik zou dit salon aan iedereen aanraden die op zoek is naar mooie, verzorgde nagels en een fijne, persoonlijke service. ❤️
De dames van Beauty Bar & Boutique zijn altijd vriendelijk en bieden de allerbeste service aan! Ik wandel altijd buiten met een glimlach en mooie, verzorgde nagels. Ze dragen oprecht zorg voor hun klanten en nemen hun tijd ervoor.
Excellent