Altijd tevreden van Kim! Doet haar job op een correcte en vriendelijke manier. Aanrader!
Behandeling door Kim
Valerie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor herhaling vatbaar, deze gelaatsverzorging. Kim heeft zeer gedetailleerd uitgelegd wat de behandeling inhielt in wat ik kon verwachten. Ik voelde me herboren fris, ontspannen ... kortom, ik ben verwend.
Behandeling door Kim
Marleen•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim heeft me de verschillende behandelingen zeer goed toegelicht. Ze is sympathiek en neemt tijd voor je. Bedankt Kim.
Behandeling door Kim
Isabelle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een leuke ontspannen sfeer . Kim is een super lieve madam .